niedziela, 6 lipca 2014

Witam;)

Cześć:)

Ach jaki fajny dziś był dzień:)
Miałam zamiar jechać dziś nad jakieś jeziorko z Amelką i koleżanką:) Ale że był straszny upal to szkoda było zabierać małą do samochodu na kilka godzin:) Planowałyśmy dalszy wyjazd i to na jedno jeziorko, ale zrobiło się trzy:)
Wiecie, że nie ma to jak J. Białe:)? Wiecie, niby tam tłoczno, nie za czysto jak to czasem mówią, ale za to jest gdzie się przejść, przespacerować, jest sporo atrakcji:) Następnym razem to tylko tam jadę:) I mam nadzieję że małą też tam zabiorę;)

Jest też niedaleko mnie taki staw, sztuczny ale można się kąpać:) jeździłaby tam często, no ale zawsze jest coś:) Chcę tam jeździć rowerkiem, tylko ze jest mały problem: nie mam krzesełka na rower dla małej:)
Co myślicie o takim z Biedronki????  Czy może polecacie jakiś niedrogi sklep z takimi rzeczami:)?

Zamierzam też kupić nowy rower ale to nie teraz:) na razie zakup krzesełka:)

Jak wam obiecałam wczoraj, dzisiaj pokaże wam moje paznokcie:)  Nie są może rewelacyjne ale na lato i raczej do wszystkiego pasują:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*