wtorek, 8 lipca 2014

8 lipca :)


Hej <3

Hmmm... od czego by zacząć dzisiejszy post:)
Aaaa...:)  Dzisiaj moja niunia kończy 19 miesięcy:) jeju jak to szybko zleciało, a wydaje się że tak niedawno rodziłam:)

Wczoraj nie miałam siły czegokolwiek napisać, po pierwsze to byłam trochę smutna, bo ktoś mnie olewał, a po drugie to byliśmy na małych zakupkach i przy okazji przekłułam uszy Amelce:).

Na początku było trochę płaczu,ale teraz się cieszy i chwali się: "Mam kolcyki" :) Ajjj moja kochana:*

Widziałam u którejś z bloggerek zdjęcie suchego szamponu z Biedronki:)

Kiedyś jak pierwszy raz byłam konsultantką to kupiłam sobie z Oriflame taki suchy szampon,ale nie widziałam żadnych efektów. Później postanowiłam wypróbować ten z Syoss, był lepszy. W promocji wyhaczyłam ze Shwartzkopf i był super. Któregoś dnia zobaczyłam w Biedronce suchy szampon, taki w fajnych opakowaniach. Myślałam,że jak tani to oczywiście nie za dobry, ale się pomyliłam:)

(Nie ma to jak fotograf wie o co chodzi:D)


Jest świetny:)
Polecam go:)

Wiecie, mam parę dobrych promocji z Oriflame:) Taniej niż w katalogu:)

Jest tak:
Volare kosztuje 40zł z 49,90




                        Nowość! Krem CC Giordani Gold SPF 35 30zł z 34,90


A to co mogę polecić z tego katalogu to CAŁA seria pomadek z linii Powershine:)

Po prostu są cudowne<3

Sama mam ich chyba ze 3 a już dwie mi się skończyły:)

A teraz są w dobrej cenie bo 15,90 zl:)

No chyba na dzisiaj będę kończyła:) Miałam coś jeszcze dopisać,ale wyleciało mi z głowy:)

DOBREJ NOCY;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*