sobota, 12 lipca 2014

Krótko i na temat;)


Witajcie:)

Miałam wczoraj napisać post,ale tak się złożyło że nie dałam rady :p

To wszystko przez tą pogodę:)  Też byliście ospali i nic się wam nie chciało:)?

Dzisiaj też tak miałam:) No ale trochę się poruszałyśmy na dworze i już było ok:)

Obiecałam napisać swoją opinię na temat pilnika elektrycznego z Biedronki:)

A więc tak:
  • ma fajny kształt i dostępne kolorki:)-fiolet i róż
  • ma grube ziarna na nasadce pilingującej co daje super efekt:)

Skóra jest gładsza niż po użyciu  zwykłego pilnika:) A poza tym zajmuje to mniej czasu:)

Co więcej pilnik delikatnie masuje skórę, więc poprawia to mikrokrążenie:)

Myślę , że spokojnie mogłabym polecić:)


Jutro wybieramy się z małą na przegląd zespołów weselnych i pokaz sukien ślubnych:)

Nie myślcie że zamierzam wyjść za mąż;) Jeszcze nie teraz;) Ale z domu trzeba się gdzieś czasem ruszyć:P

Opisałabym wam trochę mojego życia, co się działo i wogóle przemyślenia o tym,ale ten blog nie jest od tego:)

Trochę prywatności też trzeba;)


No to chyba tyle na dzisiaj:) DOBREJ NOCKI :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*