czwartek, 3 lipca 2014

No to zaczynamy;)!

Witam.
 Mój pierwszy post będzie przedstawiał moją osobę:).
 A więc mam na imię Patrycja. Mam 24 lata. Mam córeczkę-Amelkę ma 1,5 roku:) Skończyłam PWSZ (Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa) w Chełmie o kierunku Filologia Angielska. W tym roku skończyłam Szkołę Policealną Żak o kierunku technik rachunkowości:) Mam zamiar dalej tam się kształcić ale zastanawiam się nad profilem:).
Co jeszcze mogłabym napisać:)
Aaaaa... interesuję się modą:) fotografią:), uwielbiam robić zdjęcia- szczególnie córeczce;)
Tak więc mój blog będzie przeważnie o modzie, makijażu, troszkę coś z manikiur. Czasem o tym co robię, co ciekawego zobaczyłam, będę także udzielała porad jeżeli ktoś zgłosi mi jakiś problem lub zada mi pytanie:)
A... i jeszcze coś:) Jestem konsultantką Oriflame, także zachęcam do zamawiania u mnie;) Dodam, że mam ciekawe rabaty;)
No to może tyle na dzisiaj:) Dobranoc wszystkim:*
A to moja Amelcia:* Kocham:*

1 komentarz:

  1. Super post kochana ! śliczna córeczka :*
    czekamy na więcej postów ! ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*