poniedziałek, 14 lipca 2014

Coś tam:)


WITAJCIE KOCHANI:)

Co nowego u mnie:)?

Hmmm... No więc wczoraj byłyśmy nad jeziorkiem na przeglądzie zespołów weselnych.

Ludzi było masę:) ale jakoś szybko się nam tam nie spodobało, nie dość że gorąco to i taki tłok, nie było gdzie stanąć, przejść spokojnie. Niektórzy się normalnie opalali i kąpali:)

Chcę sobie kupić jakiś kombinezon ale nie mam pojęcia jaki:) taki duży jest wybór. Zamówić jest łatwo, ale czy on rzeczywiście będzie pasował???

Ostatnio mierzyłam taki fajny w panterkę, a nawet dwa.

Wiecie,co? Nawet nie ma zdjęć takich jak ja mierzyłam:)

Ale wracając do tematu:) Żaden nie pasował do mnie:) A były cudne:)

Macie jakieś fajne kombinezoniki:)? Albo na oku:)?

Dzisiaj zrobiłam parę zdjęć ale są w obróbce u zaprzyjaźnionego fotografa:)

Może coś fajnego z tego wyjdzie:) Zobaczymy:)


Mam coś fajnego na lato:)

Balsam z drobinkami złota z AVON:)

Jest po prostu świetny:)

Na początku gdy go zaaplikujemy na skórę wydaje się być tylko takim złotem, ale wychodząc na słońce staje się inny, drobinki się ślicznie mienią:)


A ja mam do sprzedania:  
Krem Giordani Gold SPF 35 Kolor: Natural  Cena 28zł (dostępne 2 sztuki)

Wielozadaniowy krem upiększająco-pielęgnujący w unikalny sposób łączy lekką konsystencję z trwałym efektem nieskazitelnego makijażu o średniej intensywności krycia. Z opatentowaną, przeciwstarzeniową technologią rozjaśniającą, która nadaje cerze świetlistość i promienny wygląd.



A tu taka bluzeczka z kokardkami i koronką;)


DOBRANOC:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*