czwartek, 10 lipca 2014

Pilnik elektryczny:)

   Witajcie:*

Ok nowy image mojego bloga już jest:)

Teraz czas by coś napisać:)

Wczoraj robiłam ciastko i miałam się nim pochwalić....no ale zanim wzięłam aparat do ręki i pomyślałam o dekoracji to już sporego kawałka nie było;) także nie wiem czy te zdjęcia się nadają ale co tam;) 
 To jest ciastko przed upieczeniem no i już po:)
A tu macie przepis;):

Ciasto:

3 szklanki mąki  (ja przesiewam przez sitko)
cała kostka margaryny
3/4 szklanki cukru (można mniej)
3 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
opakowanie cukru waniliowego
4 żółtka

chyba o niczym nie zapomniałam:P

Szybko ugniatamy. Następnie dzielimy na dwie części(w miarę równe). Jedną część wykładamy na blachę. Na to ciasto dodajemy owoce (ja dawałam czereśnie ale troszkę za ciężkie było;)). Ubijamy białka z cukrem, też ok 3/4 szklanki. Polewamy owoce białkiem a resztę ciasta drobimy i wrzucamy na wierzch:)

Tak przygotowane ciastko wkładamy do piekarnika rozgrzanego do ok 150 stopni na ok 1 godzinę;)
Pilnujemy aż ładnie urośnie i się zarumieni:)

Życzę SMACZNEGO;)



A co dzisiaj????

Pogoda nie była sprzyjająca:)


A wiecie co sobie kupiłam dzisiaj fajnego;)? 

Elektryczny pilnik do stóp:)


Oczywiście może to nie Scholl, no ale zobaczymy jak się sprawdzi;)

No i jak zwykle coś z Biedronki;)

Cechy:):
 
  • do samodzielnego i profesjonalnego pedicure
  •  nasadka pilingująca ze specjalnymi mikroziarnami usuwa zrogowaciały naskórek i jego  martwe komórki
  •  efekt idealnie gładkiej i miękkiej skóry bez wysiłku
  •  w zestawie: zapasowa nasadka pilingująca, szczoteczka do czyszczenia, pokrywa  ochronna i baterie
  •  dostępny w dwóch kolorach: fioletowym i różowym


Jutro sprawdzę jak działa i czy widać efekt i oczywiście dam znać:)



                                           Bluzeczka w paseczki jest z New Look:)
                                   Biały top z koronką taaaki tam z Centrum;)
                                                              Legginsy z F&F
Życzę DOBREJ NOCKI:* :*

4 komentarze:

  1. Świetne ciacho ! muszę wypróbować przepis.
    świetna stylizacja! dla mnie jak najbardziej na TAK ! według mnie ocena 6 :)
    czekam na więcej stylizacji ! :)
    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, zrobiłaś mi mega ochotę na takie ciacho :))
    Ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciasto wygląda przepysznie! Różowo tu, hehe :D
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje :-) a ciastko naprawde pyyycha ;-) no i latwo sie robi ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*