sobota, 5 lipca 2014

5 lipiec:)



Witam was moi drodzy:)
Wczoraj nie dodałam postu bo to był dzień pełen "atrakcji" i nie dałam rady już usiąść i coś napisać.
 
Dzisiaj powiem wam o czymś co mnie wczoraj zirytowało.
Otóż byłyśmy z moja córcią na spacerku i jak zwykle odwiedziłyśmy plac zabaw. Dochodząc do bramki zauważyłam leżące puste puszki po piwie.
 No przepraszam bardzo,ale po pierwsze to jest miejsce publiczne, po drugie chodzą tamtędy małe dzieci.
A poza tym to co świadczy o człowieku który tak robi?
Ok to tyle z mocnych wrażeń :p
Dzisiaj maluję sobie pazurki:) Ale jutro zobaczycie efekt;) Mam nadzieję ze uda mi się zrobić jakieś zdjęcia:)

Poniżej jedna z moich stylizacji:) Mam nadzieję że wam się spodoba:)
 Dziękuję fotografowi;)

Pozdrawiam i zapraszam na jutro:)

DOBRANOC:)


1 komentarz:

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*