poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Wafelki:)

Cześć:)


Siedzę sobie przed komputerem, zajadam wafle ryżowe i zastanawiam się o czym dzisiaj napisać:)


Inne dziewczyny mają masę pomysłów-są już trochę w tej 'branży', więc wiedzą czego czytelniczki oczekują:)

Napewno fajnych stylizacji, które można podpatrzeć;) Czego jeszcze? Może jakichś opowieści z życia blogerki:)?
U mnie zazwyczaj nic ciekawego się nie dzieje, a i nie o wszystkich sprawach się tu pisze:)

Wczoraj byłam z Amelką i mamą nad jeziorem Husynnym. Pojechałyśmy akurat tam, bo miała być fajna impreza. Owszem była. Ale po godzinie spacerowania, oglądania występów postanowiłyśmy wracać.

Nadchodziła straszna burza,zaczął nawet wiać silniejszy wiatr.

No i tak się skończyło nasze 'imprezowanie'. Ale wracając do domu wstąpiłyśmy na lody i każdej z nas poprawił się humor:)

Przypomniało mi się coś:) Miałam napisać dlaczego mnie ostatnio nie było. Otóż musiałam pójść do szpitala na kilka dni na szczegółowe badania. Nudziło mi się trochę, mogłam coś napisać. Ale co można ciekawego napisać ze szpitalnego łóżka?:) A  poza tym, to internetu za bardzo nie miałam, szpitalne wi-fi nie było dostępne, a inne były słabe:)  Tylko czasem był zasięg i zaglądałam co się dzieje ciekawego;)

Mam jeszcze parę zdjęć z ostatniej sesji:)

Przedstawiam wam moją stylizację:

Koronkowa bluzeczka i jeansowe spodenki(przerabiane przeze mnie:))




Tak mało zdjęć bo tyle zdążyliśmy zrobić przed deszczem:D

DOBRANOC:* Buziaki;)


3 komentarze:

  1. Świetny post ;D

    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :) Bardzo ładnie wyglądasz :) bardzo fajny post, wgl super blog :) w wolnej chwili zapraszam do mnie. Jeśli mój blog również Ci się spodoba to co powiesz na wspólną obserwację? :)
    w najbliższym czasie konkurs na naszym fan page ! Nagrody ufundowała firma kosmetyczna :) Mamy do rozdania 3 całe zestawy kosmetyków do twarzy! :) ZAPRASZAM! :D
    www.divoces.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczna bluzeczkę na tych zdjeciach i bardzo ładnego bloga
    Pozdrawiam nennka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*