czwartek, 28 sierpnia 2014

TYMBARKOWO


Witajcie kochani:)

Od razu piszę,ze nie mam dla was stylizacji:(
Jest mi z tego powodu przykro.   No ale cóż, takie życie:) Raz na wozie raz pod wozem:)

Zauważyłam, że dodaję posty gdy jestem happy:)

Chyba też tak macie,prawda:)?

Dzisiaj kilka zdjęć z serii TYMBARK:)

Lubię te napoje:)  Ostatnio odkryłam w sklepach sieci Biedronka jakąś nowość:)


 Ten gruszkowy za bardzo mi nie smakował, ale za to morelowy był super:)

A ten standardowy TYMBARK jest pyszny:)


Dziś tak krótko bo nie mam weny do pisania:) Postaram się nadrobić braki w zdjęciach i postach:)

DOBRANOC:)

1 komentarz:

  1. Bardzo ładny kolor spodni, ja osobiście nie lubie koszulek z takimi nadrukami ale tobie ona pasuje. Zapraszam do mnie : http://vicirage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*