niedziela, 17 sierpnia 2014

Zasypiajac...

Czesc :-)

Ajjjj... jak dawno mnie tu nie bylo :-)

Od razu przepraszam ze bez polskich znakow pisze, to dlatego ze z telefonu :-)

Lezac sobie i ogladajac blogi postanowilam cos napisac :-)

Wiecie, ze nawet sie stesknilam za pisaniem :-)?

U mnie w domciu zaczal sie maly remont :-) przedpokoje juz przemalowane :-)

W sobote kladlismy tapete w korytarzu,ale nie skonczylismy :-)

Zostala jeszcze klatka schodowa do przemalowania i narazie tyle :-)

a i mysle nad totalna zmiana w moim, znaczy naszym pokoju :-)

Kolor mam zielony,meble brazowe,a dodatki przewaznie rozowe no i tez w odcieniach brazu zeby pasowalo :-)

Mysle o scianach szaro-rozowych, na jednej fototapeta a meble biale :-) dodatki tez rozowe :-) no i oczywiscie zielen, bo kwiatki  musza byc obowiazkowo :-)

co myslicie nad takim zestawieniem :-)?

Widze to wszystko przed oczami i mysle ze ladnie bedzie :-)
Wiadomo, dluga droga przede mna by to wszystko zmienic :-) ale krok po  kroku i nawet nie wyjdzie drogo :-)
Meble sprzedaje,dywan tez :-) to troszke kupie za to, a reszte sie powoli dozbiera :-)

wazne by nie tracic wiary w siebie i w swoje mozliwosci :-)

W niedziele bylysmy z Amelcia i moja mama oczywiscie :-) w Hniszowie na Bolkowaniu :-) powiem wam szczerze,ze mimo nie najlepszego samopoczucia dobrze sie bawilysmy :-) Amela miala ubaw na dmuchanym domku pelnym pileczek :-)
widzac ja szczesliwa i mi sie poprawil humorek :-)

mimo ze nie mam pomocy ze strony jej ojca jakos dobrze sobie radzimy ;-)

mialam dzisiaj fajna stylizacje,ale niestety nie zrobilam zdjec,bo szczerze mowiac  nie mial mi kto za bardzo zrobic, a i nie lubie sie fotografowac wsrod tlumu ludzi :-)
patrza sie dziwnie ze robie sobie kilka zdjec, no ale :-)
moze jeszcze ja kiedys wam pokaze :-)

a dzisiaj pokaze wam zestaw, ktory mialam na zakupach :-) przede wszystkim wygoda ;-)

No i moja perelka na foteliku rowerowym, ktory juz kupilam :-)

postaram sie nadrobic swoja nieobecnosc ;-)

Dobranoc wszystkim ;-)

1 komentarz:

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*