sobota, 21 listopada 2015

Kolor jesieni - czerwień

Witajcie po dość długiej przerwie.

Kiedyś uwielbiałam dodawać coś czerwonego do swojego ubioru, więc dzisiaj stylizacja będzie na czerwono z czarnymi dodatkami. Idealny zestaw na niedzielny spacer w cieplejsze dni:)

Za bardzo nie jestem zadowolona z tych zdjęć, nie wyszły najlepiej:/



Marynarka- Jane Norman 

Top- River Island

Spodnie- No Name

Czółenka- Graceland

Pikowana torebka- No Name

Zapraszam do oglądania:)

Miłego wiczoru:*










13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna marynarka i ciekawe połączenie, stylowo :)

    Obs\obs? :)
    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/2015/11/powrot.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja ♥
    Wszystko ślicznie dobrane!
    Masz wyczucie stylu !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie ten kolor pasuje do Ciebie :)eternalrebel55.blogspot.com Pozdrawiam Rebel

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ja nigdy bym się nie odważyła ubrać czerwonej góry i dołu. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna torebeczka! idealne rozmiary,muszę się w taką zaopatrzyć :-) Buziaki Kochana
    Jasne, ja juz obs i czekam na Ciebie

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/11/shein-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie, mega mega fajne odważne zestawienie, ja zaś boję się czerwieni, wtedy wydaje mi się, że rzucam się w oczy.
    Ty wyszłaś mega cudownie ♥ :* buziaki:)

    monicabelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny komplecik! bardzo lubię kolor czerwony, ale tylko na sukienkach! jednak przekonałam się do tego zestawu :) wygląda rewelacyjnie! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! Uwielbiam dobrze dobrany czerwony kolor! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz! Ja uwielbiam czerwone sukienki i żakiety, a w czerwonych spodniach nie miałabym odwagi wyjść;)
    Obserwuję ;)

    http://ilonakasprzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*