wtorek, 8 września 2015

Mamy jesień

Witajcie:)
W końcu jestem. Pogoda nas niestety nie rozpieszcza. No cóż,  już coraz bliżej jesień. 
U mnie sporo się ostatnio dzieje. Trochę mi ostatnio nie wychodzi parę rzeczy. Ale są też dni całkiem dobre:)
Mam nadzieję że,  niedługo w końcu będzie wszystko się układało lepiej.
Tak jak pisałam pogoda jest okropna, deszcz zimno.
Także dzisiejsza  stylizacja jest na takie dni. Co prawda buty nie na taką pogodę, ale te zdjęcia mi zostały do publikacji.
Stylizacja składa się ze skórzanej pikowanej kurtki, lekkiego sweterka z wycięciem w kształcie motyla, jegginsów z suwakami i wstawkami ze skórki na kolanach oraz krótkie zamszowe botki na koturnie.
Do tego dobrałam chustkę w kwiatki oraz zwykłą kolię.
Outfit na zwykłe chłodniejsze dni:)
Dodawałabym posty częściej gdybym miała fotografa na wyciągnięcie ręki:)
Już niedługo zacznie się nasza szkoła, więc posty zaczną się pojawiać częściej:)
A dziś zostawiam was ze zdjęciami.
MIŁEGO DNIA♥♥♥


















17 komentarzy:

  1. Ho ho ho Pati slicznie wygladasz jak dla mnie idealnie dobrane rzeczy pasują Ci ciemne kolory do koloru oczu i włosów całość świetną myślę że inni podobnego zdania będą

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana śliczna stylizacja. Taaak super nie długo szkoła i w końcu zaczną się nasze sesje :) Pamiętasz zawsze fajnie było :) Stęskniłam się :( ale jeszcze 3 tyg i school :D Buuuziaki :* ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mam nadzieję że ten czas szybko zleci i nadrobimy zdjęcia; ) buziaki ♥

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Po okolicy poznaję, że to Chełm, mam rację? :) Świetne buty, dodają fajnego charakteru całości!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty i z pewnością wygodne:) pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko świetnie się ze sobą komponuje !
    Cudne botki :D
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja, torebka mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja, idealna na jesienne dni ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne buciki. Czuć jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna kolorystyka bloga i super tło:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*