niedziela, 3 maja 2015

Pink_BANG

Dziś była świetna pogoda, słońce świeciło, było ciepło, aż chciało się wychodzić na dwór:)
Korzystając z takiej pogody wybraliśmy się z Amelą na deptak, a później robiliśmy grilla:) Jak to w maju ;)
Przepraszam za taką długą nieobecność, ale miałam parę spraw i trochę byłam podłamana ale teraz jest już na szczęście lepiej:) Wiadomo jak są jakieś problemy lub smutki to się nic nie chce.
Chociaż ten blog to jest taka moja mała odskocznia od wszystkiego, od codzienności.
Już jutro zaczynam praktyki w gminie) Nie mogę się już doczekać;)
No ale też jutro mam wizytę u lekarza i raczej nie dam rady tego pogodzić. To nic:) zadzwonię i powiem, że przyjdę od wtorku. Mam nadzieję, że aż tak bardzo nie zezłoszczą się na mnie:)
To tylko praktyki:) W dodatku nie płatne:) Ale chciałabym się czegoś nauczyć, a bynajmniej poznać nowych ludzi. Kiedyś takie kontakty mogą się przydać.
A dziś w poście w roli głównej różowa bluza "BANG', granatowe jegginsy z suwakami oraz jak zwykle moje ulubione botki:) Dodatkiem jest biały pasek.


Zapraszam do oglądania jak i komentowania. Obserwacje mile widziane <3 <3

















  A i dobrej nocy <3 <3 <3

13 komentarzy:

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*