sobota, 21 marca 2015

In RED

Witajcie Kochani po ogrrrromnej przerwie:)

Stęskniłam się za pisaniem i za robieniem zdjęć:) Może było by i tak dalej gdyby nie moja przyjaciółka:)

 A poza tym musiałam się zająć innymi ważniejszymi sprawami. Zdrowie przede wszystkim;)

No i jeszcze takiego powera dostałam po przeczytaniu bardzo mądrej książki o budowaniu asertywności:)

No dobra, koniec o tym co było...
Teraz zajmujemy się teraźniejszością no i w dalszych krokach przyszłością:)
O tym co będzie nowego w moich postach zobaczycie na bieżąco(mam nadzieję;))

A teraz po krótka przedstawiam wam stylizację na chłodniejsze dni wiosny:)
Juz dawno chciałam ją wam pokazać no ale nie było okazji:)
Tak więc czerwień nadal króluje:):
- czerwone botki
- czerwony krótki płaszczyk
- legginsy











Czekajcie na kolejne posty, napewno się pojawią:)
Dobranoc:*

1 komentarz:

Każdy komentarz motywuje, także jeśli już oglądasz post to zostaw ślad po sobie:)
Dziękuję:*